Tässä nyt vähän kuvia Willa nöpön elämästä:
Tässä nyt kuva koko nukkekodistani, vielä aika paljon tehtävää tuonne on. Mutta pikkuhiljaa. Anteeksi tuo kun näkyy paljon kaikkee muuta taustaa kuvassa.![]()
Tässä siten näkyy vessa,suihku ja saunatilaa![]()
Tässä on keittiötä ja pöydällä on paljo ruokaa,heh!![]()
Tässä on sitten tuota siivoustavaroiden puolta.
maanantai, 26. tammikuu 2009



Kommentit