Tuossa nyt on mattoja,suihku,viuhkoja,pesusieniä,sit tuollainen pöyty mis on kaikkee hassuu juttuu ku nuo mun asukit jotka on littlest pet shop eläimiä on muka löytänyt jostain noita tavaroita niin tuo on sit niiden aarrepöytä..:)
*********************************

Näistä tavaroista on tehty mun nappiinki tuo kuva..:D tässä nyt on vaikka mitä..siivousvälineitä,lamppu,kirjareki,postilaatikko,tollasia pikkupurkkeja joissa on riisiä,sokeria ja strösseleitä,vessanpönttö..:))
**********************************************'

tuon pöydän olen itse tehnyt.Tuo mansikka pesusieni koriste menee sit sauna ja suihkutila puolelle mun nukkekodissa..:)
**************************************'

Nyt olis saunan kiuas valmis..:) Oon tehnyt taikataikinasta noita palleroita ja sit värjäsin nuo sellasella akvarelli puuvärillä..:)
*************************************

nuo lankarullat olen itse tehnyt ja nuo puikot..:)

tein tällaisen korin paperinarusta noille lanka ja muile jutuille

tässä sitten kuvaa kun ne ovat korissa..:)
*****************************************

Tässä juttuja mitä olen tehnyt massasta..:)
*********************************

Tein saunaosioon lattian ihan yksinkertaisesti..:) Pahvin päälle leikkasin harmaasta ja sinisestä tarrapaperistä erikokoisia neliöitä ja liimasin niitä rivi kerrallaan tuohon pahviin..:D Ensin meinasin tehdä laatoista mutta sitten en jaksanutkaan odottaa että saan laattoja,hih!